miercuri, 30 ianuarie 2013

Cum sa castigi 250RON in 5 minute!


     Cum sa castigi 250RON in 5 minute? Foarte simplu!

     Pe site-ul de pariuri online bet365.com sunt 2 promotii FOARTE BUNE!
     Tot ceea ce trebuie sa faci este sa depui cel putin 25RON si vei primi 100% din bani pe care u i-ai depus.
     De exemplu depui 200RON si vei primi inca 200RON, pentru acest bonus trebuie sa faci un pariu pe orice joc (fotbal, baschet, tenis etc…) cu o miza de cel putin 1,50.
     Mai poti sa primesti un BONUS de 50RON doar cu ajutorul meu. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa imi trimiti NUMELE, PRENUMELE, E-MAIL cu care iti vei face cont si NUMARUL DE TELEFON, eu voi complete o cerere la ei pe site cu aceste date iar tu vei primi un mail ca cel de jos.

 CEL MAI IMPORTANT ESTE CA TU SA AI PESTE 18 ANI!

     CASTIGUL TAU:

200RON investiti + 200RON primul bonus + 50RON bonusul cu ajutorul meu = 450RON
450RON – 200RON pe care i-ai depus = 250RON CASTIGUL TAU DOAR PENTRU CA TE-AI INSCRIS PE ACEST SITE

     Pentru a te inscrie si sa castigi 250RON fara sa faci un efort trimite-mi numele, prenumele, e-mail tau, numarul tau de telefon pe adresa  de email 1001vanzari@gmail.com.

gekkokfg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu